Nu kan alla som haft problem med att lägga till en familjemedlem till sitt konto försöka igen. Vi har rensat bort många felaktigt registrerade familjemedlemmar och dessa har blockerat processen vid familjemedlemskap. Huvudmedlemmen skall alltså bara skriva in familjemedlemmens medlemsnummer under ”Familj (Skickade)”. Inga bokstäver eller andra tecken bara medlemsnumret. Se till att ni följer instruktionerna på sidan https://www.vorsteh.se/logga-in-anmalan-prov-ny-medlem/ . Har ni fortfarande problem, skicka ett mail till it@vorsteh.se.
Har ni problem att betala med kort är det vanligaste orsaken till problem att man har bytt kort under året. Följ instruktionerna under ”Payson - när du har fått nytt betalkort” på sidan https://www.vorsteh.se/logga-in-anmalan-prov-ny-medlem/
Det verkar fungera bättre att betala med Swish i Payson. Tänk där att det är den som skall betala (huvudmedlemmen) vars telefonnummer/personnummer som skall matas in hos Payson.